شناسایی اولویت‌های پژوهشی اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد

در آغاز هفته پژوهش و با توجه به رویکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در جهت اثربخشی و کارایی هر چه بیشتر پژوهش‌های مرتبط با حوزه‌های تخصصی نسبت تشکیل شورای پژوهشی اقدام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز یکشنبه 13 آذرماه در این خصوص گفت: شورای پژوهشی زیرمجموعه شورای پژوهشی پژوهشگاه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر اساس ماده 3 قانون اساسنامه این وزارت و در راستای ایجاد هماهنگی، تسهیل و فراهم کردن زمینه لازم برای انجام طرح‌های پژوهشی مرتبط با وظایف دستگاه و ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌ها شکل‌گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: از مهم‌ترین اقدامات این شورا شناسایی اولویت‌های پژوهشی دستگاه است و همچنین هماهنگی و همکاری لازم با دانشگاه‌های استان برای راهنمایی و انتخاب موضوعات پایان‌نامه‌ها صورت می‌گیرد.

در جلسه تشکیل شورای پژوهشی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد که با حضور برخی شرکت‌های نوآور و مسئولان پایگاه‌های پژوهشی ملی و جهانی برگزار شد، برنامه‌های اجرایی اداره‌کل در هفته پژوهش که از 12 لغایت 18 آذر است، تبیین شد.

هماهنگی برای حضور غرفه اداره‌کل با همکاری شرکت‌ها و مراکز نوآوری تخصصی و پایگاه‌های پژوهشی اداره‌کل در نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری فن بازار، از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010913104200

برچسب‌ها